  • Data: 2023-10-14 14:39:32
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyciąłeś z mojego postu odpowiedź na Twoje pytanie, a teraz nawet Ci się
    > tam zajrzeć nie chce. Przeanalizuj art. 67 kw. On powstał w 1974 roku,
    > więc nikt przy nim nie kombinował.

    Nie chciało mi się czytać art 67, bo on nie dotyczy sprawy.
    Bardziej bym zrozumiał gdybyś tłumaczył, że ten wieniec jako złożony
    jest już porzucony i do nikogo nie należy i dlatego można go niszczyć.

    > a ma krytyczne znaczenie. Jak prywatnie sobie umieszcza ogłoszenia, to
    > nie ma w zasadzie przepisu karnego na ich niszczenie. Jak "służbowo", to
    > mamy art. 67 kw.

    Nie ma żadnego znaczenia, bo nie chodzi o ogłoszenie, tylko o niszczenie
    cudzej
    własności i podciąganie tego artykułu jest klasycznym rżnięciem głupa.
    Pytałem co zrobiłby funkcjonariusz policji, gdyby ktoś porwał szarfy z
    wienca prezesa
    (dla ułatwienia dodam, że nie ma żadnych napisów na szarfie, więc art 67
    możesz sobie podetrzeć)