  • Data: 2023-10-14 15:13:20
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2023 o 18:35, J.F pisze:

    > 6 razy to chyba troche za duzo.

    Nie moja wina, że robią to nieporadnie.

    > "- Czas walczyć z żydostwem i uwolnić od niego Polskę! Gdzie są
    > rządzący tym krajem? Przy korycie! I to trzeba zmienić - krzyczał w
    > styczniu Rybak."
    >
    > Jak na rok 2019 ... obraża? ujawnia prawdę? nawołuje do przemocy?

    A którego fragmentu nie zrozumiałeś?
    Miałeś zakaz chodzenia do szkoły, czy tylko na lekcje historii?

    > Ale ale - co wyszło w apelacji?

    https://oko.press/spalil-kukle-zyda-majac-pieciu-zyw
    ych-spalic-dla-prokuratury-nie-jest-to-jezyk-nienawi
    sci

    "Prochoń odnosił się do sprawy Piotra Rybaka, który odsiedział wyrok 3
    miesięcy więzienia za spalenie kukły przedstawiającej postać Żyda na
    wrocławskim Rynku. W Warszawie Rybak stał wśród manifestantów. Słowa
    przewodniczącego Związku Rolników są ohydnym nawiązaniem do historii
    pogromów Żydów w polskich wsiach i miasteczkach."

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr