    From: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znieslawienie firmy?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 16:39:53 +0100
    Sender: x...@o...pl@forever-165.man.polbox.pl

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cs0ksf$e81$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > masz papier ze Ci byla winna lub ze sie umawiales na okreslona kwote?

    No wlasnie na to papieru nie mam...

    > a jak nie papier to np mejle od kogos z tej firmy, kto mial prawo Ci
    > zaproponowac taka a nie inna forme wykonania pracy
    > za okreslone pieniadze?

    ...ani nawet maila.

    > co do szanowania praw pracownika, byles pracownikiem czy po prostu
    > czlowiekiem z ulicy wykonujacym robote?

    bylem pracownikiem zatrudnionym na podstawie umowy o prace na czas okreslony

    > ja nie wiem czy jest sens... zalezy ile na tym straciles zdrowia,
    > seksu i $$$. jesli nie masz absolutnie niczego na czym sie mozesz
    > oprzec, a tamci moga Cie z pelna swiadomoscia i pewnoscia siebie
    > wydmuchac, to napewno tak zrobia. chyba ze sa na tyle nieskomplikowani
    > ze sie przestrasza.

    No wlasnie nie wiem czy jest sens. Dlatego zastanawiam sie jakie sa
    mozliwosci, jezeli sa konkretne to sens jest. Kasa moze nie udzie w setki
    tysiecy, ale dla mnie jest duza (licze tak na ok 3000pln zaleglej premii +
    ok 1200pln niewyplaconych dodatkow - wszystko wg. ustalen pierwotnych)

    > okresl sie najpierw odnosnie tego co wyzej, czyli jak pracowales,
    > na co. rzuc branze, chociaz sie pewnie domyslam.

    Branzy nie ma chyba sensu rzucac, firme juz porzucilem.

    > jakby chodzilo o wiekszy kesz i mialbys papierki to moglbys duzo
    > zdzialac. wystarczyloby zlozyc wniosek o upadlosc

    No chyba ciezko by mi bylo taki wniosek zlozyc skoro teraz mam nowa prace i
    stałe dochody...

    Niestety wyglada na to ze nie mam _zadnych_ dowodow ich przewinien.
    Ewentualnie swiadka jezeli chodzi o sprawy zwiazane z traktowaniem
    pracownikow itp. Napisalem do nich maila, czekam na odpowiedz. Na razie
    probuje sie dogadac, ale dobrze jest wiedziec co sie moze a co nie -
    szczegolnie w takiej rozmowie. Dlatego zastanawialem sie nad
    rozpowszechnianiem informacji bo zdaje sie to jedynym sposobem wymuszenia
    ich reakcji, ale z drugiej strony nie chce sie sam zalatwic.

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin "bydle" Szwarc
    - Jestem w pracy rodacy... -