  • Data: 2005-01-11 15:31:17
    Temat: Re: znieslawienie firmy?
    Od: "Ajron" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cs0ksf$e81$2@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > a jak nie papier to np mejle od kogos z tej firmy, kto mial prawo Ci
    > zaproponowac taka a nie inna forme wykonania pracy
    > za okreslone pieniadze?

    > co do szanowania praw pracownika, byles pracownikiem czy po prostu
    > czlowiekiem z ulicy wykonujacym robote?

    Mam podobna sytuacje, nie mam zadnego papierka na wykonana prace, ale mam
    swiadka na rzecz ktorego wykonywalem ta prace.
    Rozmawialem z prawnikiem o tym, i jak najbardziej mam bardzo duze szanse na
    wyezekwowanie naleznosci.
    Polecam taki scenerusz:
    Wezwanie do zaplaty + panstwowa inspekcja pracy, urzad skarbowy tez bardzo
    lubi takie przypadki i na koniec jesli wezwania do zaplaty nic nie dadza to
    skladasz pozew do sadu pracy. Gorzej jak nie masz zadnych dowodow na to, ze
    cokolwiek robiles :/

    P.S. jak by ktos mial jeszcze jakies pomysly to z checia przeczytam :)

    Pozdrawiam
    Ajron