    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znieslawienie firmy?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 14:38:23 +0100

    > Inaczej powiem. Firma nie wyplacila mi kasy na ktora sie umawialem, nie
    > szanuje praw pracownika, szantazuje itp itd..

    masz papier ze Ci byla winna lub ze sie umawiales na okreslona kwote?

    a jak nie papier to np mejle od kogos z tej firmy, kto mial prawo Ci
    zaproponowac taka a nie inna forme wykonania pracy
    za okreslone pieniadze?

    > Nie mam jednak jednoznacznych dowodow na taka dzialalnosc ale pewien jestem
    > ze mozna by cos osiagnac prowadzac dochodzenie.

    co do szanowania praw pracownika, byles pracownikiem czy po prostu
    czlowiekiem z ulicy wykonujacym robote?

    > wynegocjowac cos po dobroci. Argument w postaci rozeslania odpowiednich
    > informacji do odpowiednich osob moze byc wystarczajacy, jednak tylko w
    > przypadku gdy nie bedzie on dla mnie szkodliwy. Mozna to jakos zalatwic?

    ja nie wiem czy jest sens... zalezy ile na tym straciles zdrowia,
    seksu i $$$. jesli nie masz absolutnie niczego na czym sie mozesz
    oprzec, a tamci moga Cie z pelna swiadomoscia i pewnoscia siebie
    wydmuchac, to napewno tak zrobia. chyba ze sa na tyle nieskomplikowani
    ze sie przestrasza.

    okresl sie najpierw odnosnie tego co wyzej, czyli jak pracowales,
    na co. rzuc branze, chociaz sie pewnie domyslam.

    jakby chodzilo o wiekszy kesz i mialbys papierki to moglbys duzo
    zdzialac. wystarczyloby zlozyc wniosek o upadlosc
    z powodu niewyplacalnosci. wtedy moglbys na kazdym forum
    napisac ze musiales ich postawic pod murem. I to by wystarczylo
    za najbardziej soczysty komentarz czy wywiad.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com