    From: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znieslawienie firmy?
    Date: Tue, 11 Jan 2005 13:27:16 +0100
    Sender: x...@o...pl@forever-165.man.polbox.pl

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:cs0boi$avb$1@sparrow.axelspringer.com.pl...

    O, rezist :-)

    > § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą
    > środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    > wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    No wlasnie, czy wysylanie maili do grypu ludzi ze srodowiska podlega pod ten
    paragraf??

    > Art. 213. § 1. Nie ma przestępstwa określonego w Art. 212 § 1, jeżeli
    > zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy.

    Czyli tylko taki ktory mozna udowodnic?

    Inaczej powiem. Firma nie wyplacila mi kasy na ktora sie umawialem, nie
    szanuje praw pracownika, szantazuje itp itd..
    Nie mam jednak jednoznacznych dowodow na taka dzialalnosc ale pewien jestem
    ze mozna by cos osiagnac prowadzac dochodzenie. Ale na razie staram sie
    wynegocjowac cos po dobroci. Argument w postaci rozeslania odpowiednich
    informacji do odpowiednich osob moze byc wystarczajacy, jednak tylko w
    przypadku gdy nie bedzie on dla mnie szkodliwy. Mozna to jakos zalatwic?

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin "bydle" Szwarc
    - Jestem w pracy rodacy... -