  • 1. Data: 2004-09-03 16:49:54
    Temat: zmiana miejsca zameldowania - nowy dowod i co dalej?
    Od: "p" <l...@o...pl>

    witam
    zmienilem miejsce zameldowania, wyrobilem juz nowy dowod.

    jakie urzedy i instytucje musze 'koniecznie' powiadomic o tym fakcie?

    czy musze teraz wyrabiac nowy paszport, prawo jazdy i dowod rejestracyjny?

    pozdrawiam
    przemek

  • 2. Data: 2004-09-03 17:01:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "p" <l...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cha7c9$o8k$1@inews.gazeta.pl

    > zmienilem miejsce zameldowania, wyrobilem juz nowy dowod.

    Gratuluję. ;-)

    > jakie urzedy i instytucje musze 'koniecznie' powiadomic o tym fakcie?

    Wszystkie urzędy z którymi masz do czynienia, np.
    ZUS, Urząd Skarbowy (już chyba nie?), Bank i
    wiele innych.

    > czy musze teraz wyrabiac nowy paszport, prawo jazdy i dowod
    > rejestracyjny?

    A po co?, przecież "zagraniczniakom" obojętne gdzie Ty mieszkasz,
    drogówka nie prosi o dowód osobisty więc..., a dla samochodu jest
    obojętne gdzie jest "zameldowany" i to, że w zupełnie innym miejscu
    "mieszka".
    Oczywiście tę część Twego pytania traktuję jako żart(?) więc także
    żartem pozwoliłem sobie odpowiedzieć.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich."

  • 3. Data: 2004-09-03 17:34:46
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik p napisał:

> [...]
    >
    > jakie urzedy i instytucje musze 'koniecznie' powiadomic o tym fakcie?
    >
    > czy musze teraz wyrabiac nowy paszport, prawo jazdy i dowod rejestracyjny?

    - musisz powiadomic przede wszystkim zaklad pracy, oni powiadomia zus
    - OFE jesli nalezysz to takowego
    - urzad skarbowy
    - bank wypadalo by powiadomic
    - ubezpieczalnia OC

    to sa najwazniejsze
    a pozniej to juz tylko takie, z ktorymi bedziesz mial do czynienia i
    bedzie potrzebny im twoj adres

    wszystki dokumenty tozsamosci musisz wyrobic nowe oprocz tych co niema
    na nich adresu ( czyli paszport miedzy innymi )
    --
    Pozdr.Richat

  • 4. Data: 2004-09-03 18:46:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    Ja dodam, by powiadomić miejscowy Urząd Pocztowy. Wówczas jak nawet
    zapomnisz kogoś powiadomić, to przynajmniej i tak dojdzie korespondencja.

  • 5. Data: 2004-09-05 07:22:25
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja dodam, by powiadomić miejscowy Urząd Pocztowy. Wówczas jak nawet
    > zapomnisz kogoś powiadomić, to przynajmniej i tak dojdzie korespondencja.

    zapomnij o tym, ja mam mieszkanie po eksmisji, i po kilku miesiacach
    poszedlem na poczte by wszystkie przesylki starego lokatora nie trafialy
    do mojej skrzynki, mieszkam juz 4 lata i nadla przychodza, a bylem na
    poczcie kilka razy im to powiedziec, nawet sobie zapisali to :)

    --
    Pozdr.Richat

  • 6. Data: 2004-09-05 10:18:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > do mojej skrzynki, mieszkam juz 4 lata i nadla przychodza, a bylem na
    > poczcie kilka razy im to powiedziec, nawet sobie zapisali to :)

    U mnie działa. Ale z tym problemem musi iść sam zainteresowany, a nie osoba
    postronna i może w tym tkwi powód Twojego niepowodzenia.

  • 7. Data: 2004-09-06 09:52:01
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > U mnie działa. Ale z tym problemem musi iść sam zainteresowany, a nie osoba
    > postronna i może w tym tkwi powód Twojego niepowodzenia.

    ale ja nie jestem osoba postronna, to jest moja skrzynka i nie zycze
    sobie obcej korespondencji w niej.

    --
    Pozdr.Richat
    oklejona White Fela 1.3 Mpi + LPG

  • 8. Data: 2004-09-06 10:00:56
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Richat napisał:

    > ale ja nie jestem osoba postronna, to jest moja skrzynka i nie zycze
    > sobie obcej korespondencji w niej.

    Poinformuj o tym nadawców , którzy wyślą do ciebie tą niechcianą
    korespondencję ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>

  • 9. Data: 2004-09-06 10:25:05
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Poinformuj o tym nadawców , którzy wyślą do ciebie tą niechcianą
    > korespondencję ;>

    tak i kogo jeszcze? :)

  • 10. Data: 2004-09-06 12:51:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ale ja nie jestem osoba postronna, to jest moja skrzynka i nie zycze
    > sobie obcej korespondencji w niej.

    Jesteś - dla adresata. A top adresat ma prawo decydować, gdzie ma być
    przekazywana poczta.