  • 11. Data: 2004-09-06 14:44:45
    Temat: Re: zmiana miejsca zameldowania - nowy dowod i co dalej?
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jesteś - dla adresata. A top adresat ma prawo decydować, gdzie ma być
    > przekazywana poczta.

    ale poczta polska po mojej interwencji powinna zaprzestac pozostawiania
    w niej obcej korespondencji, tak samo jak z pozostawianiem reklam, ilez
    to razy prosilem, blagalem i nic

    --
    Pozdr.Richat
    oklejona White Fela 1.3 Mpi + LPG

  • 12. Data: 2004-09-06 16:17:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ale poczta polska po mojej interwencji powinna zaprzestac pozostawiania
    > w niej obcej korespondencji, tak samo jak z pozostawianiem reklam, ilez
    > to razy prosilem, blagalem i nic

    Nie możesz po prostu tego wyrzucać?

  • 13. Data: 2004-09-07 07:34:35
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie możesz po prostu tego wyrzucać?

    wlasnie w tym rzecz ze mam bardzo utrudniony dostep do skrzynki, tzn
    skrzynka jest w innej klatce a ja mieszkam w innej, w tej pierwszej to
    drzwi jak forteca, otwiera sie je 5 min, a mi wystarczy tylko popatrzec
    przez szybe w tych drzwiach i widze ze cos jest w skrzynce, wiec
    wyciagam klucze, ogladam ktory do tych drzwi, wkladam do zamka
    pzrekrecam kilka razy, potem drugi zamek, wchodze do klatki szukam
    klucza do skrzynki, wkladam otwieram i patzre a tu reklama z reala i
    szlag mnie trafia bo teraz musze wszystko pozamykac i cala ta operacja
    trwa wieki, a do mnie i tak nic nie ma
    --
    Pozdr.Richat

  • 14. Data: 2004-09-07 07:44:13
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    patzre a tu reklama z reala i
    > szlag mnie trafia bo teraz musze wszystko pozamykac i cala ta operacja
    > trwa wieki, a do mnie i tak nic nie ma

    bo to trzeba isc na poczte i napisac pismo i bedzie gites
    albo ew. mozna kupic(nie na poczcie) naklejke, albo sam sobie zrob i naklej
    zeby nie wkladali...
    ...ale pismo na poczcie zalatwia sprawe

  • 15. Data: 2004-09-07 07:53:24
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Muminos napisał:

    > ...ale pismo na poczcie zalatwia sprawe

    nie dziala, kilka razy prosilem, obiecywali i tak robili swoje

    --
    Pozdr.Richat

  • 16. Data: 2004-09-07 07:57:02
    Od: "Muminos" <bleele lel @dup.pl>

    > nie dziala, kilka razy prosilem, obiecywali i tak robili swoje

    tu nie chodzi o proszenie - pismo ze nie - i maja dac ci kwit ze odebrali
    pismo

  • 17. Data: 2004-09-07 08:02:08
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Muminos napisał:

    > tu nie chodzi o proszenie - pismo ze nie - i maja dac ci kwit ze odebrali
    > pismo

    no i co ja z tym pismem zrobie? jak im zaczne podskakiwac to beda moja
    korespondencje do kosza wyrzucac

    --
    Pozdr.Richat

  • 18. Data: 2004-09-07 15:57:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no i co ja z tym pismem zrobie? jak im zaczne podskakiwac to beda moja
    > korespondencje do kosza wyrzucac

    To nie "podskakuj", tylko spokojnie zanieś na pocztę i poproś o
    potwierdzenie na kopii. Wyrzucać im się Twojej korespondencji nie będzie
    chciało, bo to dla nich większy kłopot niż doręczyć.