    From: Basia F <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zlosliwy sasiad
    Date: Mon, 16 Apr 2012 01:45:22 -0700 (PDT)

    W dniu wtorek, 10 kwietnia 2012 09:22:12 UTC+2 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:

    > Mam taką piiiii.... pod sobą. Kiedyś zasuwałem krzesło (nogi podbite ma
    > futerkiem, bo panele mam), to przyleciała z ryjem, kiedy skończę ten
    > remont. Remont był, ale pół roku wcześniej przez 2 miesiące. Owszem, nie
    > było lekko, ale robotnicy pracowali od 9 do 16 w dni robocze, więc już
    > bardziej przyjaźnie dla sąsiadów się nie dało. A jej w uszach brzmi do
    > dzisiaj.
    >
    > Albo kiedyś darła się na teściową, że stukała na balkonie strasząc
    > gołębie. Ileż to stukania było? 3 uderzenia? Gołębie są upierdliwe, ale
    > bez przesady -- płochliwe są.

> [...]

    Niezrozumiales co napisalam.
    Nie jestem osoba ktora zwraca uwage na wszystkie dzwieki. Prawde mowiac nawet bym
    olala ostatnia sytacje ale przez 1,5 h sluchaj jak dziecko sie rzuca na podloge i
    sluchaj huku i drzacej podlogi to bylo ponad sily. Omine juz to ze rozpoczelo sie to
    od obudzenia mnie. Zeby nie bylo 8 rano w weekend.
    Ja ze swoim sasiadem probowalam porozmawiac. Poszlam poprosilam nie o uciszenie sie
    tylko z oproba zeby podluchal nagranego dziweku jak to u mnie slychac. Niestety
    uslyszalam tylko ze to dziecko i sie bawi wiec on nie bedzie go ograniczal ani
    uspakajal.
    Zgadza sie ze mieszkanie w bloku jest jakie jest ale skoro ja mam obowiazki i jakies
    normy to chyba sasiad tez ? no chyba ze ja musze byc spoko a innemu wszystyko wolno.
    Pozatym mimo ze uczciwie pracuje nie stac mnie na nic wiecej wiec sorry ze zarabiam
    wystarczajaco to powod zebym na nic dobrego nie mogla liczyc ?
    Nie przenosc na moja sytacje to co miales ze swoja sasiadka.
    Zebym nie byla goloslowna ze dziecko moze generowac huk to mam nagranie. Pozartym
    wiesz sluchanie radia czy telewizji gdzie nie slyszysz co ktoregos slowa to troche
    nie fajne.

    Chcialam zalatwic to na prawde spokojnie i bezproblemowo ale coz.