  • 1. Data: 2005-08-31 07:35:06
    Temat: zgon
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    odnosnie przyczyny zgonu:

    przyczyna zgonu : ostra niewydolnosc krążeniowo - oddechowa

    wypisana przez lekarza rodzinnego

    karta zgonu wystawiona przez pogotowie (ulica, rower) :
    nieznana - nagła

    jak sie ma do tego odniesc ubezpieczenie ? czy znaczy to wylew czy tez
    zawal ? od tego zalezy wysokosc ubezpieczenia ?
    (nie bylo sekcji)

  • 2. Data: 2005-08-31 07:44:54
    Temat: Re: zgon
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bartek napisał(a):
> [...]
    > jak sie ma do tego odniesc ubezpieczenie ? czy znaczy to wylew czy tez
    > zawal ? od tego zalezy wysokosc ubezpieczenia ?
    Bardzo Ci wspolczuje z powodu smierci bliskiej osoby. Ale czy moglbys te
    wszystkie pytania (bo one w sumie tycza sie jednego problemu) umieszczac
    w jednym watku?
    A co do przyczyny zgonu na wysokosc ubezpieczenia - mysle ze najwiecej
    informacji uzyskasz od ubezpieczyciela, do tego przeczytaj umowe
    ubezpieczenia.
    Nikt z nas nie ma szklanej kuli i nie wiemy o jakiego typu ubezpieczenie
    Ci chodzi. Aczkolwiek z mojego rozeznania wynika, w przypadku
    "standardowego" ubezpieczenia wysokosc odszkodowania jest niezalezna od
    przyczyny zgonu.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-09-01 08:27:39
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    badzio napisał(a):
    [..]
> [...]
    > Ci chodzi. Aczkolwiek z mojego rozeznania wynika, w przypadku
    > "standardowego" ubezpieczenia wysokosc odszkodowania jest niezalezna od

    Większość znanych mi polis ma podwójne odszkodowanie w przypadku
    niektórych przyczyn śmierci.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin