  • 21. Data: 2008-05-30 14:10:21
    Temat: Re: zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M.Sarbinowski wrote:
    > panowie co za kraj ;))
    >
    > a jak mam drugi komplet szyb przednich i z czytymi pojechalem na to
    > dodatkowe badanie? ;)

    dajcie mi człowieka, a paragraf zawsze sie znajdzie.
    Za robienie policjantów w jajo na pewno coś wymyślą.

    > p.s w lutym robilem w zupelnie obcej stacji coroczny przeglad i jakos nikt
    > mi uwagi o szyby nie zwrocil ;)

    to znaczy, że stacja do dupy.
    Szyby nie mogą być przyciemnione bardziej niż .... i diagnosta nie
    powinien ci takiego samochodu przepuścić.

  • 22. Data: 2008-05-30 21:24:10
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    hehe..
    ciekawe co powiedza na moje nowe auto i piecowo przciemnione szyby ;)))
    hehe..

  • 23. Data: 2008-05-30 22:00:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M.Sarbinowski wrote:
    > hehe..
    > ciekawe co powiedza na moje nowe auto i piecowo przciemnione szyby ;)))
    > hehe..

    zależy w jakim procencie przyciemnione.

  • 24. Data: 2008-05-31 15:06:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > hehe..
    > ciekawe co powiedza na moje nowe auto i piecowo przciemnione szyby ;)))
    > hehe..

    Przepis określa dopuszczalny stopień przyciemnienia. I są nawet odpowiednie
    folie na te boczne przednie szyby. Problemy się zaczynają, gdy ktoś za
    bardzo je przyciemni. Wówczas nie ma znaczenia, w jaki sposób to zrobi i
    zatrzymuje się prawo jazdy.

  • 25. Data: 2008-06-01 21:01:59
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    auto przyciemnialem w zakladzie u goscia ktory zajmuje sie tym dlugi czas..

    cale auto (bez przedniej szyby) najlzejsza folia jaka mieli..

    a pan policjant spojrzal ooo folia to dowod musimy zatrzymac.. ;/

    polska ;/

  • 26. Data: 2008-06-01 21:08:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    A samochód przed przyciemnieniem nie miał fabryczne przyciemnianych?

  • 27. Data: 2008-06-01 22:28:37
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    M.Sarbinowski <m...@p...onet.pl> napisal:
    > auto przyciemnialem w zakladzie u goscia ktory zajmuje sie tym dlugi czas..
    > cale auto (bez przedniej szyby) najlzejsza folia jaka mieli..

    To nie ma zadnego znaczenia. Minimalna wymagana przepuszczalnosc
    szyb bocznych przednich wynosi 70%. Albo masz na to certyfikat,
    albo musi miec instalator folii.

    > a pan policjant spojrzal ooo folia to dowod musimy zatrzymac.. ;/
    > polska ;/

    A to trzeba pana policjanta zapytac, czy dysponuje jakims
    wsparciem swojego osadu w postaci np. fotometru, ktorym
    moze wykazac, ze przepuszczalnosc jest nizsza niz wymagana.
    Jezeli okaze sie, ze przepuszczalnosc miesci sie w dopuszczalnych
    granicach to wystawic komendzie rachunek za zmarnowany czas i przejazdy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 28. Data: 2008-06-02 01:12:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M.Sarbinowski wrote:
> [...]
    >
    > cale auto (bez przedniej szyby) najlzejsza folia jaka mieli..
    >
    > a pan policjant spojrzal ooo folia to dowod musimy zatrzymac.. ;/

    moze najlzejsza jaką mieli byla za mało lekka.