  • 1. Data: 2008-05-26 19:00:33
    Temat: zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    no to policja po 1.5 roku jezdzenia autem przyczepila mi sie o to ze mam
    przyciemnione przednie boczne szyby,
    zatrzymali mi dowod rejestracyjny,
    w uwagach uzytkowania jest podane zeby doprowadzic auto do miejsca
    garazowania..

    i teraz kilka pytan,
    w pouczeniu na odwrocie jest podane ze pozwolenie czasowe jest wazne 7 dni,

    czy w tym czasie moge jezdzic tym autem?
    dodam iz do pracy mam ok 30 km i nie mam innej opcji tylko dojechac autem..
    wolno mi czy lamie prawo?

    co jesli mnie teraz znowu policja zatrzyma?

    dodam iz nie posiadam zadnego innego samochodu niz tylko ten ktory w tym
    momencie nie posiada dowodu rejestracyjnego..

    a co jesli auta nie garazuje? ;)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-26 19:26:27
    Temat: Re: zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zerwać folię (tak z 15 minut roboty) i jechać na Stacje Diagnostyczną.
    Potem do dowód rejestracyjny z zaświadczeniem bezpośrednio do jednostki
    Policji.

  • 3. Data: 2008-05-26 19:28:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    M.Sarbinowski napisał(a):

    > no to policja po 1.5 roku jezdzenia autem przyczepila mi sie o to ze mam
    > przyciemnione przednie boczne szyby,

    Skoro półtoraroku za Tobą jeździli to myślę, że to jest nękanie ;)

    j.

  • 4. Data: 2008-05-26 19:49:17
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    nie ma takiej opcji :)) hehe

    i tak auto w tym tygodniu musi isc do nowego wlaściciela ;)

  • 5. Data: 2008-05-26 20:23:33
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > i tak auto w tym tygodniu musi isc do nowego wlaściciela ;)

    No to czekamy na post:
    Kupiłem auto bez dowodu rejestracyjnego, co mam teraz zrobić.

    boropi

  • 6. Data: 2008-05-26 20:28:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 26 maj 2008 21:49
    (autor M.Sarbinowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1f483$rh4$1@news.onet.pl>):

    > nie ma takiej opcji :)) hehe
    > i tak auto w tym tygodniu musi isc do nowego wlaściciela ;)

    Znaczy się kolega dresik znalazł naiwnego, któremu wciśnie niezgodne z
    przepisami auto niedopuszczone do ruchu po drogach. Bosko.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 7. Data: 2008-05-26 20:35:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tristan w <news:g1f6hp$1gd$2@news.onet.pl>:

> [...]
    > Znaczy się kolega dresik znalazł naiwnego, któremu wciśnie niezgodne z
    > przepisami auto niedopuszczone do ruchu po drogach. Bosko.

    A dlaczego zakładasz jak powyżej, a nie że odda pojazd na złom? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2008-05-26 20:57:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 26 maj 2008 22:35
    (autor 'Tom N'
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    Bo pisał o nowym właścicielu.
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 9. Data: 2008-05-27 12:48:43
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Zerwać folię (tak z 15 minut roboty) i jechać na Stacje Diagnostyczną. Potem
    > do dowód rejestracyjny z zaświadczeniem bezpośrednio do jednostki Policji.

    A nie w wydz. komunikacji UM? Mnie ostatnio tam wysłali dowodzik. Ino zabrali mi
    go w innym mieście. Tak, czy inaczej folię zerwać będziesz musiał.

    --
    Lukasz

  • 10. Data: 2008-05-27 14:47:09
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > nie ma takiej opcji :)) hehe
    >
    > i tak auto w tym tygodniu musi isc do nowego wlaściciela ;)

    lato jest, odkrec szybki na maxa i nie bedzie widac, ze ciemne