  • 11. Data: 2008-05-27 14:56:24
    Temat: Re: zatrzymanie dowodu rejestracyjnego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gardziej wrote:

    > lato jest, odkrec szybki na maxa i nie bedzie widac, ze ciemne

    z otwartymi szybami się źle ściaga, bo wieje.
    Po za tym tłumik strasznie pierdzi po uszach, że nie da się jeździć.

  • 12. Data: 2008-05-27 18:09:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    > A nie w wydz. komunikacji UM? Mnie ostatnio tam wysłali dowodzik. Ino
    > zabrali mi go w innym mieście. Tak, czy inaczej folię zerwać będziesz
    > musiał.

    Jeśli przyjedziesz zanim Komenda wyśle dowód, to Ci go zwrócą.

  • 13. Data: 2008-05-29 19:39:28
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    Kolego dresem nie jestem!

    Auto przeszlo badanie techniczne i o co ci chodzi?

  • 14. Data: 2008-05-29 19:40:30
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    hehe.. kolego chyba w twoim aucie bo w moim sie tak nie dzieje.. a nie
    wyscigi samochowe dawno mi nie w glowie..

  • 15. Data: 2008-05-29 19:41:42
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    hehe..

    dobrze ze jestes tego zrywania taki pewien.. :))

  • 16. Data: 2008-05-29 20:43:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M.Sarbinowski wrote:
    > Kolego dresem nie jestem!
    >
    > Auto przeszlo badanie techniczne i o co ci chodzi?

    I co chcesz przez to powiedzieć?
    Że diagnosta, który ci wbił pieczatkę do dowodu rejestracyjnego nie
    powinien mieć uprawnień diagnosty, skoro nie widział przyciemnionej
    szyby w samochodzie.
    Może trzeba mu te uprawnienia zabrać.

  • 17. Data: 2008-05-29 20:54:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:g1n4hj$7cu$2@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Że diagnosta, który ci wbił pieczatkę do dowodu rejestracyjnego nie
    > powinien mieć uprawnień diagnosty, skoro nie widział przyciemnionej

    Ale wiesz, że nie każdy pojazd badania co rok musi "przechodzić"?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2008-05-30 00:09:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Ale wiesz, że nie każdy pojazd badania co rok musi "przechodzić"?

    ja sie tam nie znam. :) zawsze diagnosta przychodzil do domu na kawe i
    wbijal pieczatke.

    A na serio jak w czasie badan naklejek nie bylo to diagnosta jest kryty,
    tylko, ze policjant nie jest wladny ocenic przepuszczalnosci swiatla
    szyb z naklejkami, dlatego odeslal samochod jeszcze raz na przeglad.
    Diagnosta moze uznac, ze jest ok i wystawic papierek, albo moze uznac,
    ze nie jest ok i kazac wrocic "po naprawieniu". Wowczas jeszcze raz
    skasuje oplate za przeglad i wystawi papierek, ze jest ok.

  • 19. Data: 2008-05-30 07:05:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 May 2008, 'Tom N' wrote:

    > Ale wiesz, że nie każdy pojazd badania co rok musi "przechodzić"?

    Ale w takim przypadku powoływanie się na to że "auto przeszło badania"
    byłoby nie na miejcu.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2008-05-30 09:18:39
    Od: "M.Sarbinowski" <m...@p...onet.pl>

    panowie co za kraj ;))

    a jak mam drugi komplet szyb przednich i z czytymi pojechalem na to
    dodatkowe badanie? ;)

    p.s w lutym robilem w zupelnie obcej stacji coroczny przeglad i jakos nikt
    mi uwagi o szyby nie zwrocil ;)