    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zatrucie
    Date: Fri, 18 Nov 2022 12:19:54 +0100
    <tl0igb$tef$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <9ut4y5k47ql3$.1493k35519823.dlg@40tude.net>
    <tl0tq3$tee$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <6375074b$0$463$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@4...net>
    <6375487d$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <5pi10vz09z4m$.c31cucvbebs1$.dlg@40tude.net>
    <6376b1a9$0$567$65785112@news.neostrada.pl>

    On Thu, 17 Nov 2022 23:11:52 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Może być inaczej, tylko trzeba czy się nie zawali.

    > Jak na niepodpiwniczonym parterze, to może się i bez przebudowy obejść.

    Tak jest, tylko kto ma o tym decydowac - nauczyciel (od WF), dyrektor,
    kuratorium?

    IMHO - powinni miec jaką instrukcje do budynku.

    > Nie tylko przekrój jest ważny, ale i długość, zakręty.

    Owszem, aczkowiek ... czesto sala gimnastyczna jest niemal osobno,
    i ma wywietrzniki gdzies na dachu.

    Ta w Nowym Sączu, Długosza 2, wyglada jednak na stary budynek, gdzie
    wszystko razem.
    No ale na dachu "kominow" ma sporo.

    Czyli co - sala gimnastyczna tam niewysoka, a kanal moze i dlugi?

    J.