  • Data: 2022-11-22 00:58:37
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-21, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nie mozna tego uzasadniac "bo mlodziez czesto mdleje".
    > Jeszcze podajac linka, ze to oznacza raz na 30 lat :-)

    Mozna uzasadnić skoro mdleje czesto, a akurat linek to mówi przynajmniej
    raz, więc zjawisko jest znane, a Ty się wykłucasz o liczby jakieś
    liczby, które w dodatku źle interpretujesz :)

    > A ja sobie nie przypominam, zeby w moich klasach ktos mdlal.

    Bo zapewne była dobra wentylacja. Bo prasa nie pisała o takich pierdach.
    Zobacz zresztą, że te kilkadziesiąt lat temu to szczelne okna to była
    raczej egzotyka niż norma.

    --
    Marcin