  • Data: 2022-11-22 12:28:14
    Temat: Re: zatrucie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Nov 2022 23:58:37 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Mozna uzasadnić skoro mdleje czesto, a akurat linek to mówi przynajmniej
    > raz, więc zjawisko jest znane, a Ty się wykłucasz o liczby jakieś
    > liczby, które w dodatku źle interpretujesz :)

    No fakt, "co najmniej raz" to nie wiadomo ile :-)

    > Bo zapewne była dobra wentylacja.

    Normalna, prl-owska. Czyli pewnie w miare dobra.

    > Bo prasa nie pisała o takich pierdach.

    No ale ja mowie o tym co widzialem.
    Jesli w klasie nikt nie mdlal, to czemu mialby przypadkiem zemdlec
    na apelu.

    Czyli dopatrujemy sie jednak jakis obiektywnych przyczyn.
    U Roberta moze sala mala a dzieci duzo, i jeszcze temperatura wysoka.

    W Tychach trudno powiedziec.
    Sugestia, ze jakis nowy dopalacz ... kto wie, moze i prawdziwa.

    > Zobacz zresztą, że te kilkadziesiąt lat temu to szczelne okna to była
    > raczej egzotyka niż norma.

    Tak jest.
    Ale to znaczy, ze przyczyną omdlenia byl spadek ilosci tlenu,
    i moze niewlasciwa obsluga sali - bo trzeba wentylacje wlaczyc
    lub okna otworzyc/uchylic.

    J.