    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zastraszenie - olac?
    Date: Tue, 17 Dec 2002 17:23:52 +0000 (UTC)

    W artykule <X...@2...180.128.20> Adam napisał(a):

    > Strasznie żałuję, że dziś nie wziąłem dyktafonu...

    Polecam jednak tę pluskwę - taniej niż dyktafon (jeśli nie masz), a ma
    trzy zalety, tak jak napisałem:

    a) lepiej słychać (bo jest mniejsza i możesz ją umieścić w bardziej
    wyeksponowanym miejscu)
    b) nie odbierze nagrania
    c) możesz mieć świadka, że to się naprawdę nagrywało (ale nie wiem, czy
    to będzie miało wartość)

    > Ha! Dobry pomysł, ale nie do końca. "On" mieszka daleko - 120km od
    > miejsca mojego zamieszkania. Zresztą jest to też powód, dla którego
    > pierwszy pomysł odpada (ale można zadzwonić).

    Za parę złotych kupisz przejściówkę 'telefon <-> mały jack', polecam.

    > Poza tym zauważ, że mam
    > swoje nerwy i nie chcę się narażać na dodatkowy stres. A dresów może
    > nie naśle, na razie pewnie nie wie gdzie mieszkam.

    To bardzo dobrze i pod żadnym pozorem się nie przyznawaj! Nie mieszkaj,
    jeśli możesz, w miejscu zameldowania. Strzeżonego Pan Bóg strzeże...

    > Nie pierwszy raz Samotniku służysz radą - dzięki!

    No co Ty ;) Moje rady są takie, hmmmm, życiowe, chyba bardziej cenne
    będą rady obecnych tutaj biegłych w prawie typu taki paragraf, tu zanieś
    pismo, tu wystąp z wnioskiem o to i tamto...
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/