  • Data: 2002-12-18 14:15:15
    Temat: Re: zastraszenie - olac?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <a...@m...on.group> napisał w wiadomości
    news:Xns92E898FA23234tamron@213.180.128.20...

    > No, ale co to za pomysły, żebym "honorowo" za wesele zwracał...
    > Małżeństwo rozpadło się ze wspólnej winy. A to, że szybko to inna
    > sprawa. Zresztą nie w tym rzecz.
    >
    > Adam

    Jeżeli jest taki "honorowy" i biorąc pod uwagę to, że Cię "nienawidzi"
    nie zażądałby od Ciebie ani grosza. Ty nie jesteś mu nic winien, małżeństwo
    to nie towar sklepowy, który można zareklamować żądając zwrotu kosztów.
    Rozpadło się, takie życie. Ja bym go olał, a jeżeli z zastraszaniem nie
    skończy to wykorzystaj rady przedpiśców z dyktafonem. Jeżeli będzie
    zażarta to jeszcze będziesz miał okazje nagrać słowa gróźb. A jeżeli da
    spokój
    to tym lepiej dla Ciebie i jego.

    Pozdrawiam

    Darek