    From: "Roman" <R...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiłki
    Date: Tue, 2 Aug 2016 02:26:46 +0200

    Robert Tomasik napisał:

    > Zdecydowanie nie masz racji. Większość tego typu świadczeń jest
    > przyznawana dzieciom, a jedynie wypłacana do rąk rodziców czy opiekunów.
    > Tak jest z rentami, alimentami. Zapomogi już faktycznie chyba są na
    > rodzinę, czyli de facto rodzicom wypłacane.

    Dokładnie chodzi mi to takie świadczenia na dzieci a nie an rodziców.
    Rodzice pobierali świadczenia na dzieci i chcę się dowiedzieć kiedy ile i za
    co,
    dlatego proszę o informacje do jakiego urzędu mam się udać w celu uzyskania
    takich informacji.

    p.s. dla dociekliwych ignorantów nie znających życia dodam ze w okresie
    pobierania owych świadczeń na dziecko, nikt mi brudnych gaci nie prał, nikt
    za mnie nie sprzątał, często nawet nie gotował, ale to nie jest temat tego
    wątku.