  • Data: 2016-08-03 22:09:46
    Temat: Re: zasiłki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Toteż trzeba dać wiarę, że po prostu szukał wiedzy i nie doszukiwać
    > się"drugie dna", zwłaszcza, że nic nie wnosi merytorycznie do sprawy.
    Moim zdaniem warto sie doszukac tego dnia, bo ktoś kto sie tym
    dzieckiem-chlopakiem opiekował otrzymywał/otrzymywali na jego
    wychowanie, wyżywienie, kształcenie i ubranie pieniądze i jak
    wywnioskowałam to nie wywiązywali się z obowiązków i dziecko głodzili
    itd. Warto dorosłej już osobie zająć się ta sprawą i zrekompensować
    swoje krzywdy. Małe dziecko czy niepełnoletni nie ma nic do gadania i
    nic nie może zadziałac w tej sprawie, ale już jako dorosły, skoro był
    krzywdzony- powinien zacząć to wyjaśniać, ustalać. Być może prokurator
    cos w tej sprawie pomoże.

    --
    animka