    Subject: Re: zarzuty
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sat, 30 Oct 2021 00:00:43 +0200

    W dniu 29.10.2021 o 19:32, Kviat pisze:

    > Mamy XXI wiek, wszelkie media trąbią o kościelnej pedofilii. Na prawdę
    > wierzysz w to, że ludzie nie zdają sobie sprawy?

    Nie wiem czy ludzie zdają sobie sprawę? Ja jestem skłonny uwierzyć w
    pedofilię w Kościele, mimo że sam jej nie doświadczyłem, nie znam
    osobiście nikogo kto jej doświadczył, a tylko z doniesień medialnych.
    Ale to że pedofilia szerzy się w Kościele, to wina naszych władz
    świeckich, i to nie tylko tego rządu, ale można by się cofnąć aż do
    czasów komuny.

    > A jednak sporo osób udaje, że nie zdają sobie sprawy...

    Słowo klucz - udaje.

    > Dlaczego informacje z mediów mają działać akurat w tym przypadku, a w
    > innych nie?

    Dlaczego mnie o to pytasz, to nie wybiórczo traktuję informacje medialne?

    > Ale jak pomagać? Przerzucali ich przez druty kolczaste?

    Czy pomagali przerzucać imigrantów przez druty to nie wiem, ale...

    > Przecież oni wsiedli już po tej stronie granicy, już po przekroczeniu...

    wystarczy, że podrzucili nielegalnych imigrantów samochodem bliżej
    granicy Niemiec. Nie ważne 100 czy 200 kilometrów bliżej, ale wiedzieli
    co robią. Czy to nie pomoc?