  • Data: 2021-10-30 17:43:20
    Temat: Re: zarzuty
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2021 o 10:45 nadir <n...@h...org> pisze:

    > Pewności nie mogli mieć, ale powinni mieć podejrzenie, a to wystarczy
    > żeby wiedzieć co się czyni. Przypominam, że chodzi o małżeństwo
    > aktywistów, to nie są przypadkowe osoby, które nie mają pojęcia co się

    ... czyli nieaktywiści autostopowiczów mogą zabierać. Dobre i to.

    > obecnie wyrabia.
    > Ale na pewno uda im się wytłumaczyć dlaczego w czasie kryzysu
    > imigracyjnego, o którym trąbią wszyscy na około, zabrali na stopa, jakby
    > nigdy nic, dwóch Irakijczyków(turbanów może nie mieli, ale
    > karnacja musiała wskazywać na to, że kolegami Bąkiewicza nie są).
    ^^^^^^^^^^^
    Dziś wracając z pracy zbiorkomem, jechało takich pięciu ze mną. Radzisz
    dzwonić po kulsonów czy SG?

    > Trzymam za nich kciuki.

    > Ale my nie piszemy to o podwózce pary studentów, z plecakami, na
    > wyciecze w górach, tylko o dwóch, odmiennej karnacji osobnikach w czasie
    > kryzysu imigracyjnego. I dlatego ja w ogóle takich autostopowiczów nie

    Jest jakiś kryzys, czy może pis dmucha kolejną odwracającą uwagę aferę?

    > zabieram. Ale jak ktoś ma ochotę, to niech się potem tłumaczy.

    Czyli doszliśmy do tłumaczenia się z nielegitymowania autostopowiczów.
    Smutne :(

    Kamil