  • Data: 2021-10-30 10:45:16
    Temat: Re: zarzuty
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2021 o 03:12, Kubuś Puchatek pisze:

    > Skąd mieli wiedzieć, że podwożą "nielegalnych imigrantów"?

    Pewności nie mogli mieć, ale powinni mieć podejrzenie, a to wystarczy
    żeby wiedzieć co się czyni. Przypominam, że chodzi o małżeństwo
    aktywistów, to nie są przypadkowe osoby, które nie mają pojęcia co się
    obecnie wyrabia.
    Ale na pewno uda im się wytłumaczyć dlaczego w czasie kryzysu
    imigracyjnego, o którym trąbią wszyscy na około, zabrali na stopa, jakby
    nigdy nic, dwóch Irakijczyków(turbanów może nie mieli, ale karnacja
    musiała wskazywać na to, że kolegami Bąkiewicza nie są). Trzymam za nich
    kciuki.

    > Ty jak
    > bierzesz kogoś na stopa, to pierwsze co robisz, to pytasz się
    > autostopowicza, czy nie jest "nielegalnym imigrantem"?

    Ale my nie piszemy to o podwózce pary studentów, z plecakami, na
    wyciecze w górach, tylko o dwóch, odmiennej karnacji osobnikach w czasie
    kryzysu imigracyjnego. I dlatego ja w ogóle takich autostopowiczów nie
    zabieram. Ale jak ktoś ma ochotę, to niech się potem tłumaczy.