  • Data: 2021-10-29 11:35:52
    Temat: Re: zarzuty
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Niepotrzebnie ograniczasz się do swojej pałkarskiej bańki.
    > Są ludzie, którzy są uprzejmi zupełnie bezinteresownie.

    Nie dorośli do ducha kapitalizmu? Ty to potrafisz zmieszać z błotem ich
    albo ducha przedsiębiorczości/kapitalizmu.

    Jak dla mnie znajdzie się paru samarytan żeby większość kapitalistyczna
    miała wykręt prawdopodobnie wystarczający na linie obrony przed zarzutem
    karnym po linii korzyści majątkowej.

    --
    A. Filip