  • Data: 2021-10-29 18:40:40
    Temat: Re: zarzuty
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2021 o 10:49, Olin pisze:

    > Skąd pomysł, ze podwozili Irakijczyków pod granicę z Niemcami?

    Myślisz, że podwozili ich w stronę Białorusi? Faktycznie jest taka szansa.

    > Jak bierzesz kogoś na stopa, to jest handel ludźmi?

    Jakby to była babcia Tosia i chciała podwieźć stopem dwóch
    przemarzniętych murzynków, to może bym uwierzył, że nie wie co czyni.
    Ale mamy XXI wiek, wszelkie media trąbią o kryzysie imigracyjnym,
    wiadomo że kupa luda nielegalnie przekracza naszą wschodnią granicę, a
    tu przypadkiem małżeństwo aktywistów z Wrocławia podwozi dwóch
    Irakijczyków. Na prawdę wierzysz w to, że nie zdawali sobie sprawy, że
    mogli pomagać w nielegalnym przekroczeniu granicy? No ja bym też
    uwierzył, gdyby ci Irakijczycy byli blond Aryjczykami.
    Jak jesteś w miarę ogarniętym człowiekiem, wiesz co się wyrabia w kraju
    i jego otoczeniu, to widząc przy drodze nienachalnie białych stopowiczów
    masz cztery opcje do wyboru:
    1) jedziesz dalej jakby nigdy nic i zapominasz o sprawie
    2) jedziesz do najbliższego posterunku Policji, Straży Granicznej czy
    nawet dzwonisz na 112 z informacją, że tam i tam kręcą się dwa
    podejrzane typy w odcieniu hebanu
    3) zabierasz stopem i podwozisz pod najbliższy posterunek Policji lub
    Straży Granicznej
    4) zabierasz stopem i podwozisz ich w kierunku, do którego zmierzają, w
    tym wypadku Niemiec
    Innych opcji nie ma.
    Natomiast małżeństwo aktywistów ma jeszcze piąte wyjście, otóż powinni
    niezwłocznie pobrać od Irakijczyków upoważnienie do reprezentowania ich
    przed organami administracyjnymi naszego państwa. Swój adres domowy
    podać do doręczeń wszelkiej korespondencji miedzy tymiż organami a
    Irakijczykami i gościć tych ostatnich dopóki nie otrzymają w Polsce azylu.