  • 11. Data: 2006-12-29 15:51:03
    Temat: Re: zamowienie poza allegro
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    umowa prawna tylko od takiej można dochodzic roszczeń a jak niby chcesz
    dochodzić roszczeń ?

  • 12. Data: 2006-12-29 16:09:45
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Adi napisał(a):
    > umowa prawna tylko od takiej można dochodzic roszczeń a jak niby chcesz
    > dochodzić roszczeń ?

    Przed sądem powszechnym/polubownym.Nie słyszałeś o takich?

  • 13. Data: 2006-12-29 16:49:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 16:51:03 +0100, Adi napisał(a):

    > umowa prawna tylko od takiej można dochodzic roszczeń a jak niby chcesz
    > dochodzić roszczeń ?

    Generalnie nie ma takiego czegoś jak "umowa prawna" więc wyjaśnij prosze
    jakim skrótem myślowym się tu posłużyłeś. Dotrzymania umów można dochodzić
    np. za pośrednictwem sądu. Zdaje sie, że masz marne pojęcie o czym piszesz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-12-29 23:42:45
    Od: "50+8" <r...@m...or>

    Użytkownik "Adi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > meil nie jest umowa prawną

    Jest jak najbardziej, w chwili, gdy druga strona potwierdzi odbiór emaila.
    Niedawno cytowałem przepis dotyczący posta na temat oferty (ankiety, za
    wypełnienie której otrzymuje się niewielką sumę pieniędzy) przesłanej
    emailem. Klientka otrzymała email. Oferent pisząc maila popełnił błąd i
    zamiast kwoty 9,00 zł wpisał 900 zł za wypełnienie ankiety. Klientka
    odsyłając wypełnioną ankietę zawarła wiążącą umowę.

    SOTB