  • 1. Data: 2002-09-18 17:12:59
    Temat: zamowienia publiczne - pilne
    Od: "Claxon" <c...@p...fm>

    Witam!

    Pytanie jest nastepujace:
    - placowka oswiatowo - wychowawcza oglasza przetarg nieograniczony na roboty
    budowlane ponizej kwoty 30 000 euro, czy w zwiazku z tym musi wypelnic
    druk ZP-110 i gdzie (do kogo?) nalezy go zlozyc.
    Czy jest on wymagany przy calej procedurze przetargowej?

    Prosze o szybka odpowiedz - pleasssss!!!!

  • 2. Data: 2002-09-18 18:00:17
    Temat: Re: zamowienia publiczne - pilne
    Od: "Ula" <u...@N...gazeta.pl>

    Claxon <c...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > Czy jest on wymagany przy calej procedurze przetargowej?
    >
    > Prosze o szybka odpowiedz - pleasssss!!!!
    Spróbuj poszukać informacji w biuletynie:
    www.uzp.gov.pl
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-09-18 18:03:48
    Od: "Claxon" <c...@p...fm>

    Użytkownik "Ula" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Spróbuj poszukać informacji w biuletynie:
    > www.uzp.gov.pl
    > Pozdrawiam.

    Nie ma nic co by mnie interesowalo..> -- niestety ;-(

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2002-09-18 18:48:30
    Od: "zwan" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Claxon" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jest on wymagany przy calej procedurze przetargowej?
    >
    > Prosze o szybka odpowiedz - pleasssss!!!!

    Druk ZP-110 to jest "ogłoszenie o przetargu nieograniczonym" a skoro
    procedura obejmuje inwestycję o wartości poniżej 30 000 euro to

    Art. 15.
    1. 65) W postępowaniu o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza
    równowartości kwoty 30 000 euro lub w którego finansowaniu udział środków
    publicznych nie przekracza równowartości kwoty 30 000 euro, nie jest
    obowiązkowy tryb przetargu nieograniczonego i nie stosuje się przepisów
    ustawy dotyczących publikacji ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych,
    protokołu postępowania, specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    terminów, wadium, protestów i odwołań

    Czyli inaczej mówiąc nie trzeba tego druku wypełniać i wysyłać do UZP.

    Darek