  • 1. Data: 2002-09-18 13:30:49
    Temat: zmiana planu ...
    Od: "Mariusz" <s...@p...com>

    Witam!
    Wybaczcie ze troche dlugie, dla mnie jest to bardzo wazne, dlatego prosze o
    cierpliwosc w czytaniu :-))
    Nie wiem czy ktos bedzie w stanie odpowiedziec na to pytanie, ale:
    Urzad Gminy zmienil plan zagospodarowania przestrzennego i dotychczas
    istniejace dzialki rolne przeznaczyl pod zabudowe. Dzialek jest 8. Wzdluz
    dzialek biegnie droga na nasypie, tak ze tylko z 1 i 8 dzialki mozna wjechac
    bezposrednio na droge (dzialki 2-7 sa znacznie ponizej poziomu drogi).
    Dotychczas, zwyczajowo, wlasciciele wpraw z dzialek 2-7 zjezdzali z drogi i
    jadac wzdluz skarpy dojezdzali do swojej dzialki. Taraz tego nie moga
    zrobic - granice dzialek przebiegaja wzdluz podstawy skarpy.
    Pytanie.
    Czy Urzad Gminy dokonujac tej zmiany powinien wziac pod uwage kwestie
    dojazdu do posesji i wytyczyc droge wewnetrzna malego osiedla ktore teraz
    sie tworzy tym bardziej ze Rejon Drog Publicznych nie wyda juz zadnego
    zezwolenia na wykonanie wjazdu z posesji na droge (jakies przepisy mowia ze
    nie moze byc wiecej wjazdow na droge glowna na jakims tam odcinku drogi) czy
    nie? Jakie przepisy to reguluja?

    Poradzcie prosze jak rozwiazac ten problem.

    Pozdrowienia
    Mariusz