  • 11. Data: 2003-06-13 22:07:08
    Temat: Re: zakochalam sie...
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    > pierwszy raz ujrzalam myslalam, ze zemdleje. Nie jest zabojczo przystojny,
    ale
    > ma to cos, ciagnie mnie do niego, mam nieprzeparta ochote zaoferowac mu
    > spotkanie - ale boje sie jego reakcji. Ta sesja jest dla mnie koszmarem,
    nie
    > potrafie sie uczyc, mysle o nim, marze o nim, nigdy mnie nie spotkalo cos
    > podobnego. Pozdrawiam.

    Napisz do Bravo. Taka gazeta dla dzieci...

  • 12. Data: 2003-06-13 23:01:54
    Od: m...@p...onet.pl

    > Niemcy mowią "unmoeglisch" a ja spytam  jak to zrobilas  . Ile wazysz , bo
    > permanentny stan zakochania, wg specjalistow, grozi totalnym wycienczeniem
    > :)
    > Zazdroszczacy
    > Mirek

    Drogi Mireczku, nie boj sie o to, wzielo mnie bardzo, ale nie powoduje to u
    mnie spadku wagi. Szkoda, ze nikt mnie tu nie traktuje powaznie...Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2003-06-13 23:43:14
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Drogi Mireczku, nie boj sie o to, wzielo mnie bardzo, ale nie powoduje to
    > mnie spadku wagi. Szkoda, ze nikt mnie tu nie traktuje
    powaznie...Pozdrawiam.

    He.. ja wiem jak to jest - nie zawal sesji tylko!

    Konrad

  • 14. Data: 2003-06-13 23:47:40
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 13 Jun 2003 22:32:13 +0200, m...@p...onet.pl napisał/napisała:
    > Ludzie co mam zrobic zakochalam sie w asystencie z mojego wydzialu. To jest
    > chyba spisane na straty...

    Umow sie ze mna na kawe :> Gwarantuje,ze sie odkochasz :>
    hiihhi

    --
    * brak kandydatek na zone ;) * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 15. Data: 2003-06-13 23:49:32
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 13 Jun 2003 23:34:27 +0200, m...@p...onet.pl napisał/napisała:
    > przepraszam, ze wyskoczylam tu z takim pytaniem, owszem studiuje prawo

    Przepraszam ale w swietle postu i grupy tak mnie sie skojaryzlo...:
    "studiuje na prawo i na lewo" :)

  • 16. Data: 2003-06-14 19:41:26
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Zazdroszczacy
    zazdrość to brzydka cecha, lepiej się...... zakochaj :-)

    ewcia;-)

  • 17. Data: 2003-06-15 09:25:35
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    > Ludzie co mam zrobic zakochalam sie w asystencie z mojego wydzialu. To jest
    > chyba spisane na straty...

    Mam nadzieję, że on chociaż czyta to forum ;-)

  • 18. Data: 2003-06-15 15:26:44
    Od: "Vanadoo" <v...@o...pl>

    lol

  • 19. Data: 2003-06-15 20:21:09
    Od: m...@p...onet.pl

    Roman i tak nie wiem czy by to cos dalo, jesli chcecie wiedziec wiecej to
    przenioslam tez ten temat na moderowana o seksie, post pod tytulem "co
    zrobic ?" moze tez macie jakies propozycje. Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2003-06-18 16:43:11
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał

    > Ludzie co mam zrobic zakochalam sie w asystencie z mojego wydzialu.

    Jeżeli chodzi o wrocławski Wydział Prawa, Admnistracji i Ekonomii, to być
    może będę mógł pomóc.