  • 1. Data: 2003-06-13 20:32:13
    Temat: zakochalam sie...
    Od: m...@p...onet.pl

    Ludzie co mam zrobic zakochalam sie w asystencie z mojego wydzialu. To jest
    chyba spisane na straty...

  • 2. Data: 2003-06-13 20:41:48
    Temat: Re: zakochalam sie...
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Ludzie co mam zrobic zakochalam sie w asystencie z mojego wydzialu. To
    jest
    > chyba spisane na straty...

    Zabij go! Problem się sam rozwiąże......

    ewcia (zakochana od 11 lat)
    Ps. Wiesz, u nas to zawszeć mniejszy problem wybronić się od skazania za
    morderstwo niż znaleźć nową, dobrą pracę:-)

  • 3. Data: 2003-06-13 20:59:46
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > morderstwo niż znaleźć nową, dobrą pracę:-)
    >
    > Ewciu nie moge, jestem tak zaslepiona, oczarowana i w ogole. Kiedy go
    pierwszy raz ujrzalam myslalam, ze zemdleje. Nie jest zabojczo przystojny, ale
    ma to cos, ciagnie mnie do niego, mam nieprzeparta ochote zaoferowac mu
    spotkanie - ale boje sie jego reakcji. Ta sesja jest dla mnie koszmarem, nie
    potrafie sie uczyc, mysle o nim, marze o nim, nigdy mnie nie spotkalo cos
    podobnego. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-06-13 21:10:06
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał
    Nie jest zabojczo przystojny, ale
    | ma to cos, ciagnie mnie do niego, mam nieprzeparta ochote zaoferowac mu
    | spotkanie - ale boje sie jego reakcji.

    NTG
    proponuję pl.rec.paranoja

  • 5. Data: 2003-06-13 21:12:16
    Od: m...@p...onet.pl

    dzieki na pewno wstapie :-)

  • 6. Data: 2003-06-13 21:19:15
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > dzieki na pewno wstapie :-)

    Powiedz chociaż, że prawo studiujesz i już będzie OK.

  • 7. Data: 2003-06-13 21:25:12
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Ludzie co mam zrobic zakochalam sie w asystencie z mojego wydzialu.
    > To jest chyba spisane na straty...

    NTG

    Polecam pl.soc.seks.moderowana

  • 8. Data: 2003-06-13 21:34:27
    Od: m...@p...onet.pl

    przepraszam, ze wyskoczylam tu z takim pytaniem, owszem studiuje prawo

  • 9. Data: 2003-06-13 21:43:28
    Od: P <h...@a...com>

    On 13 Jun 2003 22:59:46 +0200, m...@p...onet.pl wrote:

    >ale boje sie jego reakcji

    Nie martw sie, 24/2 KC w zw. z 448 KC jakby co

  • 10. Data: 2003-06-13 22:02:16
    Od: "mirek" <m...@a...o2.pl>

    > ewcia (zakochana od 11 lat)

    Niemcy mowią "unmoeglisch" a ja spytam jak to zrobilas . Ile wazysz , bo
    permanentny stan zakochania, wg specjalistow, grozi totalnym wycienczeniem
    :)
    Zazdroszczacy
    Mirek