  • 1. Data: 2003-11-20 07:30:57
    Temat: zaklocanie spokoju - skarga
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Witam,

    chciałbym złożyć skargę na sąsiada, który mimo upomnień słucha
    wkurzającej muzyki przez całą noc, a mi w domu telepią się ściany i
    podłoga.

    Wczoraj zawiadomiłem Policję, przyjechali, powiedzieli, że jak ich
    wpuści, to go uspokoją, a jak nie, to złożą wniosek o ukaranie go.

    Chciałbym zrobić to drugie także na własną rękę, przede wszystkim do
    spółdzielni mieszkaniowej oraz... no właśnie, co dalej?

    Czy macie wzory takich pism? Co w nich powinno się znajdować?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 2. Data: 2003-11-20 09:54:34
    Temat: Re: zaklocanie spokoju - skarga
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czy macie wzory takich pism? Co w nich powinno się znajdować?

    Jakich pism. Jeśli do spółdzielni, to piszesz jak każde inne pismo. Jeśli
    do Sądu, to mają to zrobić już policjanci.

  • 3. Data: 2003-11-20 15:01:54
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał(a):

    > Jakich pism. Jeśli do spółdzielni, to piszesz jak każde inne
    > pismo. Jeśli do Sądu, to mają to zrobić już policjanci.

    Aaaa, no to OK.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 4. Data: 2003-11-20 15:35:15
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    > Jakich pism. Jeśli do spółdzielni, to piszesz jak każde inne
    > pismo. Jeśli do Sądu, to mają to zrobić już policjanci.

    Gnojas zaczął dziś o 6 rano i mam sygnał, że do tej pory gra muzyka,
    że w moim mieszkaniu trzęsą się podłoga i ściany. Pewnie bierze odwet
    za nocną wizytę policji.

    Co z nim zrobić?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 5. Data: 2003-11-20 18:25:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Wezwać ponownie Policję. To, że cisza nocna jest od 22:00 to nie znaczy,
    że do 22:00 możesz zakłócać innym spokój. To znaczy tylko, że są mniejsze
    obostrzenia i nikt nie ma prawa wymagać ciszy. Po za tym, zadzwonić do
    administracji, by ktoś przyszedł.

  • 6. Data: 2003-11-20 19:05:27
    Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl>

    > Gnojas zaczął dziś o 6 rano i mam sygnał, że do tej pory gra muzyka,
    > że w moim mieszkaniu trzęsą się podłoga i ściany. Pewnie bierze odwet
    > za nocną wizytę policji.
    >
    > Co z nim zrobić?

    Za kazdym razem wzywac policje i prosic o sporzadzenie
    wniosku do Sadu Grodzkiego. Te wszystkie wnioski najprawdopodobniej
    "splynal"
    do Twojego dzielnicowego. Umow sie z nim tak, zeby poszedl do muzykanta i
    powiadomil go, ze jest sporzadzonych X wnioskow do SG i tylko czeka na
    sygnal od
    Ciebie, zeby je zlozyc. Kara wymierzona przez SG w przypadku nagminnie
    powtarzajacych
    wykroczen moze byc dotkliwa. Moj dzielnicowy tak zrobil i muzykujacy dres
    slucha swej
    muzyczki duzo ciszej. Co wiecej dzielnicowy porozmawial jeszcze z rodzicami
    tego dresa, chociaz to juz pelnoletni gosc i z nimi nie mieszka :-D.
    Musisz uzbroic sie w cierpliwocs i byc konsekwencje: kazda glosna
    muzyka-wizyta policji
    i wniosek do SG.
    pozdrowienia

  • 7. Data: 2003-11-22 11:11:44
    Od: Zbigniew Bober <z...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jakich pism. Jeśli do spółdzielni, to piszesz jak każde inne pismo. Jeśli
    > do Sądu, to mają to zrobić już policjanci.

    Można i samemu bezpośrednio do SG. Szybciej. Niemniej w takim przypadku
    interwencja policji byłaby bardziej wskazana niż samodzilene kierowanie
    wniosku o ukaranie.

    Pozdrawiam,
    Zbyszek Bober

  • 8. Data: 2003-11-29 08:20:18
    Od: "Pawel" <b...@p...onet.pl>

    >. To znaczy tylko, że są mniejsze
    > obostrzenia i nikt nie ma prawa wymagać ciszy.

    skad Ty bierzesz takie interpretacje?moze zapoznasz sie z art 51 kw i
    wowczas przestaniesz pisac, ze "nikt nie ma prawa wymagac ciszy"
    pozdr
    P.

  • 9. Data: 2003-11-29 09:59:31
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Pawel wrote:
    > skad Ty bierzesz takie interpretacje?moze zapoznasz sie z art 51 kw i
    > wowczas przestaniesz pisac, ze "nikt nie ma prawa wymagac ciszy"

    i co tam wyczytałeś? że ma być cisza?

    KG