  • 1. Data: 2003-11-19 21:47:20
    Temat: Stempel w legitymacji studenckiej
    Od: Piotr Śmiech <l...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam następujący problem. Jestem studentem studiow wieczorowych w
    panstwowej uczelni. Jestem wpisany na liste studentow, posiadam wazny
    indeks, itp. Ze wzgledu na trudna sytuacje finansowa nie zaplacilem I
    raty czesnego (termin platnosci minal kilka dni temu). Mam zamiar
    zaplacic, jak tylko dostane wyplate od pracodawcy. Uczelniany system
    komputerowy nalicza mi codziennie odstetki ustawowe.

    Czy w tej sytuacji uczelnia moze odmowic podsteplowania legitymacji
    studenckiej?

    Jako student posiadam zobowiazanie finansowe wobec uczelni. Czy ta nie
    posiada zadnych zobowiazan wobec mnie? Jestem studentem, wiec mam
    prawo do ulgi. W dodatku to nie uczelnia finansuje ulge. Na koniec
    dodam, ze termin platnosci wypadal PO uplywie waznosci legitymacji,
    czyli, zeby utrzymac waznosc legitymacji nalezalo zaplacic wczesniej!

    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-11-19 23:19:15
    Temat: Re: Stempel w legitymacji studenckiej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie ma prawa, chyba że skreślą Cię z listy studentów.

  • 3. Data: 2003-11-20 08:47:37
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Piotr Śmiech" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy w tej sytuacji uczelnia moze odmowic podsteplowania legitymacji
    > studenckiej?

    moze bo nie placiles ...

> [...]
    > dodam, ze termin platnosci wypadal PO uplywie waznosci legitymacji,
    > czyli, zeby utrzymac waznosc legitymacji nalezalo zaplacic wczesniej!

    no coz w momencie kiedy jeszcze nie uplynal termin to uczelnie traktuja to
    zwyczajnie jakbys mial zamiar zaplacic i stempluja legitymacje ... Jesli
    jednak nie zaplacisz i po tym fakcie chcesz podbitke to nie musza Ci jej
    podbijac ... Ty sie nie wywiazujesz to oni niekoniecznie musza ...

  • 4. Data: 2003-11-20 09:39:58
    Od: "Bipo" <b...@o...pl>

    Nie odpowiem jak to wygląda prawnie, ale
    mogę powiedzieć tyle że jak ja niedawno kończyłem
    uczelnie to praktyka była podobna. Nie ma kwitka
    od opłaty nie ma stępelka - ale tak naprawde czasami
    zależało to od pani w dziekanacie i jej humoru ;))).

    Pozdrawiam
    Bipo

  • 5. Data: 2003-11-20 09:45:47
    Od: " Malkosia" <m...@g...pl>

    Radzę iść z bardzo szerokim usmiechem do dziekanatu, poprosić łądnie o
    stempelek, a także o nienaliczanie odsetek karnych z powodu np. trudnej
    sytuacji materialnej(wielu moim znajomym sięto udało).Na pewno nie strasz
    pani z dziekanatu przepisami prawnymi, bo conajwyżej pogorszysz swoją
    sytuację. Pozdrawiam