  • 1. Data: 2005-01-03 19:38:14
    Temat: zakładam spółki
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    zakładam spółki : z o.o., akcyjne, jawne i inne .Wpis do Krajowego Rejestru
    Sądowego, przerejetrowuje już istniejące w Rejestrze Handlowym.Szybko i
    solidnie

  • 2. Data: 2005-01-03 19:48:45
    Temat: Re: zakładam spółki
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    spółki jawne, komandytowe, komandytowo - akcyjne, pratnerskie i cywilne
    oczywiście

  • 3. Data: 2005-01-03 19:50:39
    Od: "MH" <M...@n...com>

  • 4. Data: 2005-01-03 20:36:18
    Od: Jarek <g...@w...pl>

    Piter napisał(a):
    > spółki jawne, komandytowe, komandytowo - akcyjne, pratnerskie i cywilne
    > oczywiście
    > Użytkownik "MH" <M...@n...com> napisał w wiadomości

    czyli jestes notariuszem, a z tego co wiem notariusz nie moze sie reklamowac

  • 5. Data: 2005-01-03 20:49:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czyli jestes notariuszem, a z tego co wiem notariusz nie moze sie
    reklamowac

    a czemu?

    P.

  • 6. Data: 2005-01-03 22:55:16
    Od: Patryk <p...@S...onet.pl>

    Przemek R. wrote:

    > reklamowac
    >
    > a czemu?
    takie maja swoiej przepisy korporacyjne, chyba ...
    pewnie po to zeby nie bylo zbyt wiele nowej konkurencji
    --
    Patryk