  • Data: 2007-02-24 22:11:19
    Temat: Re: zajete miejsce parkingowe, pobicie
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "q_w_e" <q...@p...onet.pl> napisał

    > watpisz ale w co?... w to ze bedzie scigane z urzedu?
    > czy to ze moje obrazenia znikna wczesniej niz 7 dni?

    W to, że tak orzeknie lekarz na obdukcji. No, ale nie wiem, przecież nie
    widzę, jakie masz obrażenia.

    > a co w momencie gdybym podejrzewal go o to ze jest pod wplywem alkoholu?
    > Tez nie moge wtedy probowac go ujac?

    Wtedy to nie byłoby ujęcie, tylko stan wyższej konieczności. Poświęcasz
    dobro niższe (jego wolność), aby ratować wyższe (bezpieczeństwo ludzi na
    drodze), które jest bezpośrednio zagrożone (właśnie rusza hulać na szosy).
    Tylko musiałbyś rzetelnie udowodnić, że były jakieś podstawy do tego, iż tak
    uważałeś, że on stworzy takie zagrożenie (że jest pijany).