  • Data: 2007-02-24 22:14:22
    Temat: Re: zajete miejsce parkingowe, pobicie
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 22:57:07 +0100, q_w_e napisał(a):

    > watpisz ale w co?... w to ze bedzie scigane z urzedu?
    > czy to ze moje obrazenia znikna wczesniej niz 7 dni?

    Ale tu nie chodzi o obrażenia, tylko o "naruszenie czynności narządu ciała
    lub rozstrój zdrowia", czyli zmiany chorobowe o charakterze fizjologicznym
    lub czynnościowym. Nie wiem jak duża jest opuchlizna na Twojej nodze, ale
    nie wiem czy uniemożliwia Ci funkcjonowanie tego organu :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl