    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajete miejsce parkingowe, pobicie
    Date: Sat, 24 Feb 2007 17:54:43 +0100

    Użytkownik "q_w_e" <q...@p...onet.pl> napisał
    > na mnie najezdzac. Przewrocil mnie ( slisko bylo ) a ja upadajac
    > wchycilem sie za jego tablice rejestracyjna, ktora niestety odpadla...

    A taka reakcja była możliwa? To miałeś ciekawy odruch...;) Uważaj, bo
    jeszcze zrobią eksperyment procesowy, który wykaże, że nie mogłeś się
    odruchowo za nią chwycić w akcie desperacji ratując się przed upadkiem i
    będziesz odpowiadał za zniszczenie mienia;) Z pewnością nie pomogłoby to w
    sprawie o naruszenie nietykalności itp przeciwko niemu. Ale dobrze, załóżmy,
    że było jak twierdzisz...Może akurat konstrukcja jego pojazdu umożliwiała
    takie mimowolne działanie ratującego się przed upadkiem. Ten element
    opowieści wzbudza wątpliwość.