  • Data: 2023-08-16 20:50:24
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczynam skłaniać się ku temu, że w pierwszej części zdania masz rację,
    > natomiast z argumentacją już nie, bo jeszcze, jak byłeś na progu, to im
    > się "chciało", a chwilę później już nie.

    Czytasz czasem co sam piszesz?
    Twierdzisz, że praca policjanta zależy od tego, czy mu się chce?
    Bo jak mu się nie chce, to nic nie musi robić?
    W sensie, że jak kogoś nie polubi, to nie musi szukać jego skradzionego
    motocykla?
    Że jak przyjdzie poszkodowany rudy, a policjant akurat rudych nie lubi,
    to może nie szukać sprawcy, bo "na progu to jeszcze mu się chciało, a
    chwilę później już nie"?

    I ty się dziwisz, że normalni ludzie chcą tę instytucję zaorać i takim
    "funkcjonariuszom" pasożytującym na podatkach obywateli zabierać emerytury?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr