  • Data: 2023-08-17 11:43:13
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mają.
    Kiedyś przyszło do mnie czterech AT, jakoś w niedzielę po 21:00.
    Okazało się, że sąd chciał mi doręczyć pismo.
    Długo trwało, bo przyszli do mnie... bez pisma. Czy z pismem, ale bez pokwitowania do
    podpisania odbioru. Więc jeden wrócił na dół
    pojechać na komendę wydrukować kwit.
    Reszta została.
    Tak z kwadrans ciszy, bo co będę gadał z nieznajomymi, oni stoją w przedpokoju, ja
    siadłem w kuchni ("otwartej") aż jeden w końcu
    mówi "pan to spokojny człowiek, a dyżurny mówił że Pan nerwowy i może się "rzucać",
    to dlatego tylu nas jest" ;-)

    Kilka miesięcy wcześniej wziąłem linkę i wyholowałem złośliwca, co parkował na moim
    miejscu postojowym - posiłkowałem się przepisami
    o samopomocy aż mi dali spokój, ale widać w "papierach" zostało :-)

    -----
    > Nie chcesz chyba powiedziec, ze macie tajne akta, i tam zapisane "figurant nazywa
    nas kulsonami i chodzi na marsze opozycji - nie