  • Data: 2023-08-16 01:34:21
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Masz podać adres. Masz go podać prawdziwy. Jak podałeś fałszywy, to jest
    > to przestępstwo niezależnie od tego, jaki Tobie przy podaniu fałszywych
    > danych przyświecał cel. Bo z tym ustalaniem celu bywają właśnie
    > problemy. Można by to do mniejszej wagi dopisać, o ile nie doszło do strat.

    A jak walniesz literówkę lub przekrecisz nazwę ulicy? Po to są
    notariusze, aby uwierzytelniać daną informację i nikt w żadnym
    cywilizowanym systemie nie wymaga 100% nieomylnosci/poprawności. Które
    to zagraniczne prawo robi z ludzi przestępców wyłacznie na podstawie
    błędnego adresu / informacji? To nadal będzie subiektywna ocena z czego
    taki błędny adres wynika.

    --
    Marcin