  • Data: 2023-08-16 01:39:23
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > IMHO to jest kwestia złej woli, ze tego nie zrobili.

    MZ nie złej, ale mieli to pewnie w dupie, tzn. zwyczajnie im się nie
    chciało. Koniec zmiany, jak już by ustalili to gdzieś to trzeba zapisać,
    komus przekazać lub się samemu ruszyć.

    > Czasochlonna jest jak musisz przegladac dziesiątki filmow i
    > wypatrywac, nawet jak znasz dokladny czas.

    No ale tu jest po sznurku. Wiadomo skąd się akcja zaczyna, a nie zaczyna
    się na otwartym placu gdzie na 100 mil w okół nikogo.

    > Ale podejrzewam, ze nie ma takiego monitoringu na jakims podrzędnym
    > osiedlu - za drogo by było..

    Nie wiem. Tez mozliwe, ale wydawało mi się, że Szrek nie mieszka na
    podrzędnym osiedlu :)

    --
    Marcin