    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: zajebali mi motór
    <ubd302$tvj$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ubdamt$31k$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <11y9199spiwse.1fa1ib9eynay$.dlg@40tude.net>
    <ubddgk$5fd$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ieq298hkneae$.om3t6a7piqdb.dlg@40tude.net>
    <ubdhfu$7lg$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1sf0kncr99qnp$.1iw041vuleb5s.dlg@40tude.net>
    <ubds5g$e59$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <6h6dupqvdayl.p4mghki5ytfx$.dlg@40tude.net>
    <ube3ru$i7o$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <yMzCM.357230$Q2B2.124658@fx06.ams1>
    <ubfflf$g93$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    Date: Tue, 15 Aug 2023 23:34:21 GMT

    On 2023-08-15, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Masz podać adres. Masz go podać prawdziwy. Jak podałeś fałszywy, to jest
    > to przestępstwo niezależnie od tego, jaki Tobie przy podaniu fałszywych
    > danych przyświecał cel. Bo z tym ustalaniem celu bywają właśnie
    > problemy. Można by to do mniejszej wagi dopisać, o ile nie doszło do strat.

    A jak walniesz literówkę lub przekrecisz nazwę ulicy? Po to są
    notariusze, aby uwierzytelniać daną informację i nikt w żadnym
    cywilizowanym systemie nie wymaga 100% nieomylnosci/poprawności. Które
    to zagraniczne prawo robi z ludzi przestępców wyłacznie na podstawie
    błędnego adresu / informacji? To nadal będzie subiektywna ocena z czego
    taki błędny adres wynika.

    --
    Marcin