  • 1. Data: 2002-10-27 10:36:18
    Temat: zagadka?
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    J.w. w temacie przynajmniej dla mnie.
    Jak to możliwe, ze osoba fizyczna prowadzi dwie działalności; jedną rozlicza
    ryczałtowo,
    a drugą przez KPiR.
    - pozdrawiam
    ann

  • 2. Data: 2002-10-27 14:44:10
    Temat: Re: zagadka?
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    ann wrote:
    > J.w. w temacie przynajmniej dla mnie.
    > Jak to możliwe, ze osoba fizyczna prowadzi dwie działalności; jedną
    > rozlicza ryczałtowo,
    > a drugą przez KPiR.
    Ano możliwe,ale tylko w przypadku prowadzenia DG jako osoba fizyczna i
    jednocześnie w spółce cywilnej (jawnej)
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-10-27 16:40:38
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Jacku!
    Wspomniana przeze mnie osoba prowadzi DG w "pojedynkę".
    I US tego nie wychwycił ????

  • 4. Data: 2002-10-27 21:37:42
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    ann wrote:
    > Jacku!
    > Wspomniana przeze mnie osoba prowadzi DG w "pojedynkę".
    > I US tego nie wychwycił ????
    To nie chciałbym być w skórze tej osoby jak to wychwyci.Swoją droga
    sprawa dziwna że do tej pory US tego nie zauważył.A ta osoba to
    posługuje się jednym NIP-em? To rzeczywiście zagadka.
    Jacek