  • Data: 2018-08-23 18:44:59
    Temat: Re: zadanie domowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.08.2018 o 18:39, ń pisze:

    > Napisałbym tak:
    >
    > "Przed ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej zgromadziło się szesnastu tzw. Polaków,
    emigrantów z roku 1989, dla których koniec realnego socjalizmu był końcem ich świata.
    Wykorzystując swoje SB-ckie kontakty, wyjechali do Nowej Zelandii. Poznała się na tej
    agresywnej bandyckiej szesnastce nowozelandzka policja wysyłając trzy jednostki w
    liczbie dwustu funkcjonbariuszy w pełnym uzbrojeniu. Tak oto za brukselskie srebrniki
    dawni komuniści oczerniają katolicką Polskę".

    Tym razem ja zapytam. Co twoje urojenia mają wspólnego z tematem grupy?

    Bo dyskusję na temat zachowania kusonów są o tyle zgodne z tematyką, że
    toczą się w tym temacie procesy sądowe (chyba zawsze przegrywane przez
    kulsonów)

    Shrek