  • Data: 2018-08-24 07:25:31
    Temat: Re: Do Nowej Zelandii nie dotarły protesty takie jak w Senacie USA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:
> [...]
    owej-zelandii-polonia-dalej-organizuje-protesty.html

    > Nieźle odleciałeś.
    > Ale podoba mi się twój tok myślenia. Otoczyć sejm drutem kolczastym
    > pod napięciem i wykopać fosę.
    >
    > Nie wpadłeś na najprostsze rozwiązanie, że gdyby rządzący pislamiści
    > byli w porządku, to nikt nie wpadłby na pomysł "dewastacji" ściany
    > sejmu farbą w spreju.
    > I nie musieliby otaczać sejmu fosą i barierkami.
    > Ale to za trudny proces myślowy dla nacjonalistów, którzy boją się
    > obywateli własnego kraju.
    > [...]

    Czyli w tych USA to już totalne i beznadzieje kosmiczne bezprawie jak za
    protesty _w Senacie_ odpowiednik ich straży Sejmowej zatrzymał 600 osób
    przy jednym proteście w tym roku [1]?

    Chcesz rządy PiS opierdolić? Masz prawo a nawet uzasadnione podstawy.
    Chcesz przy tym przedstawić siebie jako zaślepionego idiotę? Masz prawo.
    Pierdol podobnie bez-porównawczo dalej a zobaczymy dokąd zajedziesz o
    człowieku w WIELKICH końskich politycznych okularach na miarę prosto z GW :-)

    [1] https://www.reuters.com/article/us-usa-immigration-p
    rotests/protestors-lawmaker-arrested-in-senate-build
    ing-sit-in-over-immigration-idUSKBN1JO173

    --
    A. Filip