  • Data: 2018-08-23 23:09:59
    Temat: Re: zadanie domowe
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-23 o 21:27, Kris pisze:

    > Jeśli to do mnie to pudło.

    Nie.
    To było do pislamistów, którzy mają podobne poglądy na temat prawnego
    śmietnika, jak ty.

    > Nie wiem skąd ten pislam w moim kierunku- weź głęboki oddech i uświadom sobie że są
    tacy co im wisi po, pis i inne korwiny.

    Weź głęboki oddech i uświadom sobie, że tacy jak ty, którym to wisi, są
    bardzo cenni dla pislamistów.

    > A jak koniecznie musisz pyskówki polityczne urządzać to masz po sąsiedzku co
    najmniej dwie grupy dużo bardziej pasujące do takich zabaw.

    Więc skoro rozmawiamy o łamaniu prawa, to co ty tu jeszcze robisz?

    > Naprawdę nie musisz poziomem dyskusji równać do nijakiego pizdziaka(wytępującego
    pod kilkobastoma chyba już innymi nickami też)z pl.soc.polityka czy chociażby do
    autora tego wątku.

    To ty nie zauważyłeś, że mowa jest o łamaniu prawa, a nie o polityce.

    Więc daruj sobie, bo faktycznie zniżę się do twojego poziomu (i
    pizdziaka... twój mentor czy jak, że się na niego powołujesz?).

    Pozdrawiam
    Piotr