  • 11. Data: 2002-06-24 09:54:43
    Temat: Re: zabrali mi prawo jazdy 0,28 promila...POMOCY!!
    Od: "nicky" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    po jednym piwie nie ma się, IMHO, 0,28 promila, chyba, że jesteś młodszym
    bratem Adama Małysza.
    pzdr
    Wiktor

  • 12. Data: 2002-06-24 10:00:00
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nicky" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > po jednym piwie nie ma się, IMHO, 0,28 promila, chyba, że jesteś młodszym
> [...]

    Kup se alkomat
    Po jednym piwie i natychmiastowym sprawdzeniu w alkomat mozna osiągnąć i 1
    promil

    aaa_

  • 13. Data: 2002-06-24 10:10:20
    Od: "nicky" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    Choć zgadzam się, że brak kary w takich wypadkach jest kryminogenny, nie
    zauważyłem aby autor wątku prosił o ocenę moralną szanownych grupowiczów.
    Pozdrawiam
    Wiktor

  • 14. Data: 2002-06-24 10:14:21
    Od: "ahs" <a...@w...pl>

    > Kup se alkomat
    > Po jednym piwie i natychmiastowym sprawdzeniu w alkomat mozna osiągnąć i 1
    > promil

    Oczywiscie, bo to jest badanie w oddechu. Wystarczy pojechac natychmiast na
    badanie krwi - jesli to bylo jedno piwo, to nie bedzie problemu

    AHS

  • 15. Data: 2002-06-24 10:28:47
    Od: "nicky" <n...@p...onet.pl>

    Dmuchałem w Policyjny alkomat a nie taki, który można "se" kupić na
    ryneczku. 3 minuty po wyjściu z baru gdzie wypiłem "se" 1 (słownie: jedno)
    piwo miałem 0,11 promila.
    Wiktor

  • 16. Data: 2002-06-24 10:46:09
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    > Dmuchałem w Policyjny alkomat a nie taki, który można "se" kupić na
    > ryneczku. 3 minuty po wyjściu z baru gdzie wypiłem "se" 1 (słownie: jedno)
    > piwo miałem 0,11 promila.
    > Wiktor

    piwko 0,33 czy 0,5?
    ile ważysz?
    ile czasu minęło od ostatniego posiłku?

    max. stężenie alkohol osiąga w krwi
    pewnie jakieś 20-30 min. po spożyciu.

    pzdr

    g.

  • 17. Data: 2002-06-24 12:59:04
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    na twoim miejscu bym poszedl do dobrego prawnika i spytal o porade byc moze
    cos wymysli ??

    ps. nawet piwo bezalkoholowe ma alkohol !!!
    ps2. czlowiek moze miec nadkwasote i wowczas wipicie nawe troche piwa
    powoduje znaczne ilosci jego we krwii
    ps3.policja po zbadaniu cie alkomatem ma prawo (jezeli alkomat stwierdzi
    nawet 0,02 ) pojechac na badanie krwi aby ustalic czy jest to wynik
    wzrastajacy (czyli bedzie wiekszy bo dopiero po kilkudziesieciu minutach od
    wypicia piwa jest jego maksymalne stezenie) czy malejacy ze wlsnie
    trzezwiejesz
    ps4. a moze ktos dzien wczesniej mial impreze i wieczorem na drugi dzien
    wsiada za kolko skad kurwa ma wiedziec ze ma 0,28 promila we krwi jak dobrze
    sie czuje i wogole ??
    i nie pierodlcie o tanich alkomatach z tagu albo telewizji (ktore maja
    pewnie blad +- 0,05 promila)
    ps5. ja bym zamykal tych co wyprzedzaja na trzeciego podczas jazdy -
    stwarzaja wieksze zagrozenie na drodze niz ten co ma 0,28 promila
    ps6.zamykalbym tych co sa naprawde pijani czyli wypil 2-3 browary i za
    koleczko po 10 minutach - i nie pierdolcie o tym ze po jednym piwie jestes
    wolnijszy masz slbsza reakcje na bodzce i generalnie nie wiesz co sie z toba
    dzieje - czesciej jest czlowiek niebezpieczniejszy trzezwy jadacy w upalny
    dzien niz ten co ma 0,28 promila we krwi

  • 18. Data: 2002-06-24 13:22:08
    Od: "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl>

    Użytkownik "MEKU" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > nie prosilem o docinki - lecz o porade. Rozumiem Wasz gniew - tez jestem
    > zdania ze pijanych kierowcow powinno sie zamykac.
    I tu masz rację.
    > Ale tym razem dotyczy mnie
    > ! I nie bylem pijany tylko w upal wypilem jedno piwo! Jak wiadomo w wielu
    > krajach jest to norma pozwalajaca jednak porowadzic auto.
    > Wiec mile widziana jakas rzeczowa prawna porada.
    A poddałeś się badaniu krwi. Skąd te 0,28 promila, z alkomatu czy badania
    krwi?
    Jeśli nie byłeś na badaniu krwi to szkoda bo mogło ci pomóc ale teraz to już
    chyba musztarda po obiedzie. Znam przypadek kiedy badanie krwi uratowało
    gościa od utraty prawa jazdy.
    Jeśli nic się nie da zrobić to grzecznie przyjmij karę. Może dostaniesz
    tylko pół roku.
    Tomo

  • 19. Data: 2002-06-24 13:42:56
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    http://www.poradnikmedyczny.pl/archiwum_wyn/862

  • 20. Data: 2002-06-24 14:28:37
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    badanie alcomatem policja wykonuje najmniej 2 razy z odstepie ok.20 minut

    zreszta to badany moze poprosic o badanie krwi skoro "cos" wydmuchal policji
    wystarczy w 100 %
    a na marginesie krew obowiazkowo pobiera sie przy wypadku nawet denatowi
    pozdrawiam
    --
    ---=== http://www.hsv.prv.pl ===---