  • 1. Data: 2003-05-23 14:00:27
    Temat: zabór faktur
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl>

    Ciekawy prawdziwy przypadek.

    W wyniku scysji między dwiema osobami, które prowadziły jednoosobowe
    działalności w tym samym pomieszczeniu, jedna osoba zabrała drugiej faktury
    kosztowe za pewien okres, aby tamta miała problemy w razie kontroli z Urzędu
    Skarbowego. Zabór faktur służy szantażowaniu drugiej strony, aby nie wnosiła
    do sądu oskarżenia karnego i cywilnego za inne sprawy (po wniesieniu spraw
    do sądu, oskarżony wezwie kontrolę z US do osoby, której zabrano faktury).

    1) Jakie konsekwencje można wyciągnąć wobec osoby, która zabrała faktury; 2)
    dokąd kierować sprawę; 3) o co (z jakiego paragrafu) oskarżać, 4) jakie
    dowody będą potrzebne?

    Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi, bo sprawa jest poważna.

    Thomasson

  • 2. Data: 2003-05-23 14:39:45
    Temat: Re: zabór faktur
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Nie wierzę, że *thomasson op pl* <t...@o...pl>
    mógł to napisać:
    > Ciekawy prawdziwy przypadek.
    Nie wiem czy jest ciekawy, ale na pewno trzeba zgłosić fakt kradzieży
    dokumentacji księgowej Policji.
    Miko

  • 3. Data: 2003-05-23 14:55:56
    Od: "Bartek eN" <n...@t...net.pl>

    >(po wniesieniu spraw
    > do sądu, oskarżony wezwie kontrolę z US do osoby, której zabrano faktury).

    z tego co ja wiem, w takich przypadkach kij ma dwa konce i moze nie od razu,
    ale w niedlugim czasie i ten "zyczliwy" moze sie spodziewac kontroli US -
    tak dziala US, w sumie nei wiem czemu, ale ta z reguly jest

    Pzdr

    Bartek

  • 4. Data: 2003-05-23 16:50:11
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>