  • 101. Data: 2014-05-06 11:40:25
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 11:23:27 +0200 osobnik zwany BArek napisał:

    > Przez ile lat? Można na ten czas odłożyć wykonanie kary.

    oto jak dziecko wyobraża sobie sąd. A jak będzie winny to będziesz
    marudził, że wypuszczono wampira zamiast zamknąc w więzieniu.

    > Podobnie jak po wykonaniu kary dożywocia.

    tyle, że czas na naprawę błędu jest trochę dłuższy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2014-05-06 11:40:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.05.2014 11:23, BArek pisze:

    > Przez ile lat?

    Przez tyle lat, ile żyje.

    > Można na ten czas odłożyć wykonanie kary.

    No i to się nazywa kara dożywotniego pozbawienia wolności.

  • 103. Data: 2014-05-06 11:41:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 10:23:24 +0200 osobnik zwany Jarek Pudelko
    napisał:

    > Zasadniczo jak naprawic "pomylke" jesli nieslusznie skazana na dozywocie
    > osoba umrze w wiezieniu?

    a jak zadoścuczynić żądzy zemsty społeczeństwa jak morderca umrze przed
    aresztowaniem?

  • 104. Data: 2014-05-06 11:41:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 08:52:45 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

> [...]
    Smiertelne-
    pomylki-egzekucje-niewinnych,galeria.html

    > do tego dodaj "przez pomylke".

    jeszcze nie wiesz ilu okaże się za chwilę niewinnymi. Tak jak Ci, którzy
    okazali się nimi lata po wykonaniu wyroku.

  • 105. Data: 2014-05-06 11:42:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 23:27:33 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > Tudzież jakiś stary troll w nowym wcieleniu.

    Oj Andrzej coś nie w formie dzisiaj. przecież to hiki z szafy :)

  • 106. Data: 2014-05-06 11:43:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 10:44:34 +0200 osobnik zwany Ariusz
    napisał:

> [...]
    ortiera-skazany-na-
    dozywocie/

    > PRZYMUSOWE OBOZY PRACY i nie tylko dla morderców
    >
    > Pracuje taki morderca w kamieniołomie i zarabia na swoje utrzymanie

    po pierwsze nie zarabia. Praca skazańców jest kompletnie nieopłacalna.
    po drugie witamy zwolennika modelu północnokoreańskiego

  • 107. Data: 2014-05-06 13:06:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > oto jak dziecko wyobraża sobie sąd. A jak będzie winny to będziesz
    > marudził, że wypuszczono wampira zamiast zamknąc w więzieniu.

    > tyle, że czas na naprawę błędu jest trochę dłuższy

    A jak chcecie zwrócić człowiekowi odsiedziane 20/30/40 lat?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 108. Data: 2014-05-06 13:21:42
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-06 11:43, masti pisze:

    > dozywocie/

    > po pierwsze nie zarabia. Praca skazańców jest kompletnie nieopłacalna.
    > po drugie witamy zwolennika modelu północnokoreańskiego

    praca dla skazańców jest jak najbardziej pożądana nawet jak jest
    nieopłacalna, ma wymiar resocjalizacji.

  • 109. Data: 2014-05-06 13:42:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 13:06:26 +0200 osobnik zwany krys napisał:

    > A jak chcecie zwrócić człowiekowi odsiedziane 20/30/40 lat?

    a jak chcesz mu zwrócić życie?
    I dlaczego dajesz sobie prawo do zamordowania kogokolwiek?

  • 110. Data: 2014-05-06 13:43:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 13:21:42 +0200 osobnik zwany xantiros
    napisał:

    ortiera-skazany-
    na-

    > praca dla skazańców jest jak najbardziej pożądana nawet jak jest
    > nieopłacalna, ma wymiar resocjalizacji.

    nie mieszajmy dwóch rzeczy. Pracy w celu resocjalizacji i pracy
    przymusowej, za którą mieliby się utrzymać. To pierwsze tak. to drugie w
    obecnych czasach nie ma racji bytu. Dróg nie buduje sie już łopatami.