  • 1. Data: 2006-04-24 15:23:29
    Temat: wywieszanie spisu dłuzników
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Prezes małej spółdzielni mieszkaniowej wywiesił na tablicy ogłoszeń spis
    lokatorów-dłuzników. Czy miał do tego prawo?

  • 2. Data: 2006-04-24 15:24:27
    Temat: Re: wywieszanie spisu dłuzników
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DS wrote:
    > Prezes małej spółdzielni mieszkaniowej wywiesił na tablicy ogłoszeń spis
    > lokatorów-dłuzników. Czy miał do tego prawo?

    Lokatorów? Imiona i nazwiska?

    To do GIODO donos zrobić! :)

  • 3. Data: 2006-04-24 17:46:07
    Od: "pan trawnik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Lokatorów? Imiona i nazwiska?

    wystarczy, ze sa same numery lokali - to wystarcza do zidentyfikowania
    lokatora.

  • 4. Data: 2006-04-24 17:56:19
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    Użytkownik "pan trawnik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > wystarczy, ze sa same numery lokali - to wystarcza do zidentyfikowania
    > lokatora.

    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    A wie ktoś, pod jaki paragraf to podchodzi?

  • 5. Data: 2006-04-24 19:49:22
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    jesli chodzi o polskie prawo to nie, ale fajnie jest wiedziec ze ktos
    nie placi a widziec ze ma kase, od razu sie nabiera o takiej osobie
    zdania ze jest oszustem.

    Powinien wywiesic liste osob ktore placa :P i sa uczciwi i wtedy bylo by
    to zgodne z prawem

    --
    Pozdro
    Harry

  • 6. Data: 2006-04-24 23:19:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2ja1j$9l5$1@nemesis.news.tpi.pl Harry
    <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> pisze:

    > Powinien wywiesic liste osob ktore placa :P i sa uczciwi i wtedy bylo by
    > to zgodne z prawem
    Gó..., guzik prawda.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-04-24 23:29:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Harry wrote:

    > Powinien wywiesic liste osob ktore placa :P i sa uczciwi i wtedy bylo by
    > to zgodne z prawem

    Nie. Nadal ustawa o ochronie danych osobowych jest naruszana.

  • 8. Data: 2006-04-25 07:58:28
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    U nas spółdzielnia wystawia liste bez danych osobowych w rodzaju "w tej
    klatce zalega 5 mieszkań na sumę taką a taką...". ale jaki to ma sens, to mi
    wytłumaczcie proszę...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 9. Data: 2006-04-25 08:09:04
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    > Nie. Nadal ustawa o ochronie danych osobowych jest naruszana.

    A jeśli np. wystapi z pisemną prośbą do osób płacących rególarnie na
    wyrazenie zgody na opublikowanie ich nazwiska na liście i wywieszenie tej
    listy np na platce ? Myślę, że wiekszość uczciwie płacących wyrazi zgodę.
    Oczywście Ci nie płacący nie wyrażą bo i nie będą mieli powodu znaleść się
    na takiej liście.

    Wtedy będzie zgodnie z prawem a GIODO nic do tego nie ma.

    Pozdrawiam.
    Andrzej

  • 10. Data: 2006-04-25 08:25:55
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    pan trawnik napisał(a):

    > wystarczy, ze sa same numery lokali - to wystarcza do zidentyfikowania
    > lokatora.

    a jeśli w lokalu mieszka 5 osób - jak dokonać identyfikacji ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum