  • 1. Data: 2006-04-24 15:53:07
    Temat: Co mozna zrobic z uciazliwym sasiadka?
    Od: d...@b...pl

    Witajcie ! Mieszkam w bloku spóldzielczym, na pietrze mam dwóch
    sasiadów z jednym z nich mam problem. Sasiadka po smierci meza
    zaczela pozostawiac na klatce jedzenie( to trwa juz od okolo 4 lat )
    Jedzenia jest bardzo duzo - w butelkach plastikowych (czasami butle
    5l) zupy i napoje,w siatkach kanapki. Jedzenie pozostawione na
    dluzszy czas na klace zaczyna sie psuc, wydzielac nieprzyjemny
    zapach a nawet zabrudza klatke rozlewaja sie po niej wiec jestem
    zmszona je wynosic do kosza co powoduje dla mnie kolejny wysilek po
    ciezkiej pracy fizycznej. Rozmowy z nia nie daja rezultatów jak
    równiez rozmowy z kierownikiem spóldzielni czy opieka. Jestem
    wszedzie zbywana. Prosze Was o jakies rady i wskazówki co mam robic.
    Z gory dziekuje badzo. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-24 16:49:53
    Temat: Re: Co mozna zrobic z uciazliwym sasiadka?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Gdy bedzie lezec smierdzace jedzenie wezwac Straz Miejska albo
    Sanepid. Powinni sobie dac rade. Ukarana zostanie osoba odpowiedzialna
    za utrzymanie porzadku na klatce, bo ktos musi byc wyznaczony. Pewnie
    bedzie to pracownik spóldzielni. Wówczas Spóldzielnia nagle sie
    problemem zainteresuje - chocby z obawy przed ponownym mandatem.